Известие

Collapse
No announcement yet.

къде да си направя ключ за алфа 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • къде да си направя ключ за алфа 145

    ключа на 145 е с някакъв код ,с обикновен неможе да се запали колата. А аз имам само 1бр.

  • #2
    Ами, търсиш подходящ ключар - то си пише "автоключове" - влизаш, питаш и си излизаш '' - поне аз така направих )). Казаха ми, че ще струва между 70 и 120 лева !!!
    Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
    Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
    Lancia Kappa 2.4 5.20

    Comment


    • #3
      Re: къде да си направя ключ за алфа 145

      Първоначално публикувано от stefan stefanow
      ключа на 145 е с някакъв код ,с обикновен неможе да се запали колата. А аз имам само 1бр.

      Само специализиран сервиз. Те си правят поръчка и от Италия получат кодове, за да програмират ключове и за компютъра на твоята кола. После ако имат заготовки на ключове (ако не пак от Италия) ги получават и ги програмират. После закачат компютъра към този на колата ти и го програмират да пали с новия код. Изтриват старите-задължително би трябвало да го направят (може и да ти оставят стария евентуално да можеш и с него да палиш). При ключари не те съветвам да ходиш-правят простотий и може да си скъсаш нервите и да дадеш много пари.

      Comment


      • #4
        е има и ключари които правят ключовете добре
        такива са тези на семинарията и на симеон и ботев
        но аз лично бих отишъл във вантотрей и бих си поръчал ключ
        защото ключът който идва е същият като оригиналният и си пище на него алфа ромео
        докато тези които ги правят ключарите са заготовки и в тях се вкарва допълнително чип с кода, и от далече си личи че ключа е правен
        но все пак това зависи и от склонноста ти да се разделиш с малко повечко пари
        ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


        :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

        Comment


        • #5
          А я кажи колко малко повече са тия пари? 'Щото аз си мисля, че няма да са никак малко. Като подхванахме темата, да попитам. При мен се получава следното: като дам контакт, но не запаля колата, изключа от контакт и след това пак подам контакт, "ключето" на таблото остава да свети, но въпреки това колата пали. Т.е. на всеки четен път на вклъчване на контакт, "ключето" остава да свети. С "master key"-а съм (ако това има значение). Та някой има ли идея това от какво се получава. И дали няма да мога да запаля с ключ без код!?
          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
          Lancia Kappa 2.4 5.20

          Comment


          • #6
            тези които ги правят ключарите са заготовки и в тях се вкарва допълнително чип с кода, и от далече си личи че ключа е правен
            но все пак това зависи и от склонноста ти да се разделиш с малко повечко пари[/quote]

            Добре не знаех, че го правят. Интересно обаче откъде хващат кода на ключа, щото не вярвам да програмират комп. на колата с нов код. И после ако е така к'во става, значи всеки автоапаш може да ги прави -така ли е?

            Comment


            • #7
              слагат ключа в един уред който чете кода и след това го вкарват в техният чип
              все пак става въпрос само за първото поколение фиат кодове
              при второто поколение кодове само поръчка през официален дилър
              и дори на самите ключове които идват си пише че са резервна част, иначе си изглеждат като оригинални, но този надпис ги издава

              за сис
              това че караш с мастър ключ не е добре
              за това и на второто завъртане ти светва лампата
              незнам точно как става, но с мастър ключа се обучават нови ключове и то горе долу в следната последователност
              слагаш мастер ключа и завърташ на контакт, след това новият ключ и даваш контакт и накрая пак с мастър ключа
              ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


              :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

              Comment


              • #8
                все пак трябва да се ходи в ауто италия,а аз не съм от софия,но ако само там ще го направят ще ходя .казаха ми че при ключар ще струва около 70лв. ако в ауто италия няма да прехвърли 100лв. предполагам че това е по добрич избор.МЕРСИ .!

                Comment


                • #9
                  sywetwam te da отидеш във Вантотрейд ще ти излезне и по ефтинко
                  ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                  :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                  Comment


                  • #10
                    И защо не е добре да се кара с мастер ключа?! Ако е фатално, да ходя по-бързо да си правя друг ключ. ВЪпреки, че точно сега покрай празниците.......
                    Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                    Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                    Lancia Kappa 2.4 5.20

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SIS
                      И защо не е добре да се кара с мастер ключа?! Ако е фатално, да ходя по-бързо да си правя друг ключ. ВЪпреки, че точно сега покрай празниците.......
                      не мога да ти го обясня точно защо е така, но по този начин системата е податлива към бъгове
                      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                      Comment


                      • #12
                        ключове се правят в mr.Brikolage сканират ключа и правят нов

                        Comment


                        • #13
                          за цената от 70 лева , според мен това е най изгодната оферта
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от stefi
                            ключове се правят в mr.Brikolage сканират ключа и правят нов
                            за цената от 70 лева , според мен това е най изгодната оферта
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от hf hpe
                              Първоначално публикувано от SIS
                              И защо не е добре да се кара с мастер ключа?! Ако е фатално, да ходя по-бързо да си правя друг ключ. ВЪпреки, че точно сега покрай празниците.......
                              не мога да ти го обясня точно защо е така, но по този начин системата е податлива към бъгове
                              Не се прай че незнаеш

                              Мастер ключа при първото завъртане отключва Write Protecta на чипа в екуто и по този начин при 2-то поставяне на ключ в контакта кода от ключа се записва в екуто. Това което ти в момента правиш е че при всяко второ вкарване на ключа презаписваш кода в екуто ... докато някой ден ...
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X